Kurv

Ingen varer i kurven.

Levering billede

Levering

LEVERING & MONTERING AF INDRETNING
INTERSTUDIO er naturligvis altid behjælpelig med at levere og montere dine køb af indretning. Ved din bestilling gennemgår vi altid den optimale løsning for dig. Vores pris er kr. 744 inkl. moms i timen for kørsel, levering og montering.

HANDELSBETINGELSER VED ONLINE KØB

GENERELLE OPLYSNINGER
Interstudio.dk/shop er en del af INTERSTUDIO A/S,
Galleri K, Antonigade 4, 1. sal, 1106 København K
CVR: 17199609
info@interstudio.dk

BETALING
På www.interstudio.dk/shop kan der betales med: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro, MobilePay.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra interstudio.dk/shop. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

PRISER
Alle priser på varer, som kan købes på interstudio.dk/shop kan for private vises inkl. moms og for virksomheder ekskl. moms. Vi forholder os ret til at ændre leveringsantal og priser ifm. restordre og prisstigninger og andre udefrakommende påvirkninger. Derudover kan ordrer annulleres ifm. med fejlagtige prisangivelser.

LEVERING
For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten er til enhver tid pr. stol kr. 100,00 ekskl. moms.

Vi sender med TNT eller ved større forsendelser med Thortrans.

Vi sender TNT-pakker mandag-fredag, og større forsendelser med Thortrans afsendes tirsdag og torsdag.

Forsendelser til udlandet sendes med på billigste måde og efter aftale med kundeservice på telefon 3526 3100.

HVIS DU FORTRYDER DIT KØB (FORTRYDELSESRET)
Du har 14 dages fortrydelsesret på lagervarer, når du handler som privatkunde på interstudio.dk/shop, og der er ingen returret hvis du handler som virksomhed. 14 dages returret kan kun tilbydes hvis det på forhånd er aftalt med kundeservice. Der er ingen returret på varer der bliver bestilt hjem til kunden på ordre og dermed specialfremstilles.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare.
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
  4. får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til info@interstudio.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Husk at give alle relevante oplysninger (navn, adresse, ordre nummer samt telefonnummer).

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig skriftlig meddelelse om dette.

Der er ingen fortrydelsesret på bestillingsvarer. Det vil sige varer vi skaffer hjem på opfordring af kunden kan ikke returneres. Dette omfatter varer bestilt direkte hjem fra leverandør til kunden.

RETURNERING
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind i original emballering, dvs. den emballering du modtog varen i. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Varen skal sendes med track and trace, og kun til levering på vores retur adresse. Vi modtager ikke pakker fra pakkeshops. Pakker sendt uden omdeling vil komme tilbage til afsender.

Vi tilbyder ikke returret til erhvervskunder.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Frej.dk, Ejby Industrivej 30, 2600 Glostrup, Att.: INTERSTUDIO

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (REKLAMATIONSRET)
Når du handler på interstudio.dk/shop har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi er ikke ansvarlig for følgeskader forårsaget af forkert brug af en vare. Sender man varen retur til os, hvor vi ikke kan konstatere nogle fejl på den, da vil kunden blive opkrævet fragten begge veje samt et gebyr på kr. 350.- + moms for fejlfinding.

HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Du skal reklamere straks når du har opdaget manglen ved varen. Reklamation skal ske ved fremsendelse af kopi af faktura samt fotodokumentation.

VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Vælg derfor den billigste metode at sende varen retur, men som samtidig er forsvarlig. Vælger kunden at sende ved en for dyr fragtmetode, så vil vi kun refundere efter gældende priser hos, TNT, Postnord, GLS eller Thortrans.

VAREN SENDES TIL:
Frej.dk, Ejby Industrivej 30, 2600 Glostrup, Att.: INTERSTUDIO

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes retur i original emballering, dvs. den emballering du modtog varen i, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger (kun ved reklamation).

Design Inquiries

Har du et spørgsmål omkring et møbel eller en indretningsidé, eller ønsker du at booke et møde i showroomet eller derhjemme, så skriv til os.

BE INSPIRED

Få løbende tilsendt vores gode tilbud og nyheder. Du kan naturligvis også hente vores nye magasin i showroomet på første sal i Galleri K i København.

BE INSPIRED